سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://dlxc.ParsiBlog.com
http://misanfile.ir 

مقاله ترجمه شده: ریسک‌های تشخیص داده شده و انتخاب‌ها در تصمیم‌های کارآفرینانه بنگاه های جدید به همراه متن لاتین

این مقاله توسط فورلان و مولینس استادان دانشگاه دنور امریکا تهیه شده است. سال چاپ این مقاله 2000 می باشد و در سایت Elsevier قابل دسترس می باشد.

چکیده: اگر چه ریسک نقشی اساسی در اغلب تصمیم‌گیری‌های کارآفرینانه بازی می‌کند، تحقیقات علمی کمی به عمل آمده است که صراحتأ شرح داده باشد که چقدر اجزای ریسک، درک ریسک و تمایل طبیعی کارآفرینان به پذیرش ریسک، بر انتخاب میان تصمیمات بالقوه کارآفرینانه می‌گذارد. در این مطالعه علمی از گروه نمونه‌ای از کارآفرینان شرکت های تند رشد آمریکایی خواسته شد که بین تعدادی تصمیم مخاطره‌آمیز فرضی انتخابهایی انجام دهند. نتایج نشان داد که اینگونه انتخاب‌ها تحت تأثیر ریسک‌هایی که به طور ذاتی در هر تصمیم جدید وجود دارد و نیز- همانطور که در الگوی نتایج پیش‌بینی‌ شده برای هر تصمیم هم آورده شده است- تحت تأثیر درک متفاوت کارآفرینان از این ریسک‌ها و تفاوت در تمایل آنها به پذیرش ریسک، صورت می‌پذیرند. هدف نمونه ما از کارآفرینان این بود که تصمیماتی که دارای سطح بالایی از «تغییرپذیری» در الگوی نتایج پیش‌بینی شده‌شان هستند انتخاب نشود. این اجتناب از «تغییرپذیری» در نتایج این را نشان می‌دهد که تحلیل حساسیت که معمولأ برای شرح دادن جذابیت تصمیمات جدید تجویز می‌شود، می‌تواند در ذات ریسک پذیری باشد و می‌تواند سرمایه‌گذاران بالقوه را از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های آنان بازدارد. رویکردهای جدید برای ارزیابی و ارائه ریسک بنگاه جدید، به غیر از رویکرد سنتی بهترین حالت/ حالت مورد انتظار/ بدترین حالت ، می‌توانند به همان اندازه که از طریق تحقیق بازار از میزان احتمال پذیرش بازار از کالا یا خدمت جدید بنگاه می‌توان آگاهی یافت، مورد توصیه قرار گیرند.

...

فرمت فایل: DOC word (قابل ویرایش) + PDF تعداد صفحات: 12

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



[ شنبه 92/10/21 ] [ 6:9 عصر ] [ دی ال ایکس ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این سایت جهت معرفی و دانلود آسان انواع محصولات فیزیکی و مجازی مانند مقاله، پایان نامه، پرسشنامه، پروپوزال و غیره راه اندازی شده است. امیدواریم لحظات خوشی داشته باشید.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 368670